Zapytania, wnioski i skargi
- Zapytania, wnioski i skargi można składać w formie ustnej lub pisemnej.
- Skargi rejestrowane są w odrębnym rejestrze prowadzonym w administracji placówki.
- Wnioski i zapytania pisemne rejestrowane są w dzienniku korespondencyjnym jednostki.
- Wnioski i skargi administracja przekazuje dyrektorowi DPS, który następnie przekazuje je wg kompetencji do rozpatrzenia podległemu personelowi.
- Dyrektor po rozpatrzeniu sprawy przez merytoryczny personel DPS, udziela odpowiedzi w ustawowym terminie.
- Wnioski i zapytania ustne rozpatrywane są bezzwłocznie, jednak nie poźniej niż w ciągu 14 dni od ich złożenia.
- Dyrektor DPS w sprawach wniosków i skarg przyjmuje w swoim gabinecie w każdy poniedziałek w godz. 13.00-15.00 oraz w każdej wolnej chwili.
- Informacje publiczne związane z działalnością statutową placówki można uzyskać na stronie internetowej DPS w Prudniku.
- Informacji publicznych nie zamieszczonych na stronach BIP DPS w Prudniku udostępnia się na wniosek, który w formie pisemnej należy przesłać na adres pocztowy: 48-200 Prudnik, ul. Młynska 11